Wednesday 21 September 2011

DUNIA DI HUJUNG JARI

Salam...
Dunia dah maju kan.  So no more reason untuk tidak get connected with your family and frens.  Cam tu la yang jadi kat aku and Syu, my BFF I ever had in this world.  Wah puji lebih nampak.hehehe...  Tapi betul pe.  Lame gile kot kitorang kawan.  Since skolah rendah lagi membawa ke skolah menengah and until now we still be BFF.  And I juz pray to Allah semoga frenship kitorang ni sampai ke mati.  InsyaAllah... amin...  Even kitorang ni jauh dari segi zahir nye, tapi batin nye kitorang dekat slalu.  Leh kate almost everyday kot kitorang chating while working.  Bagus tak kami.  Dari masalah hati dan perasaan sampai ke masalah dunia trus ke cerite hiburan dan libur.  Sume bende kami borak.  Ade aje la cite nye.  Bukan pe.  Taknak kepala ni stress sangat dengan keje.  Bila wat camni at least sronok sikit nak keje.  Chating2 gak, tapi keje jalan hokey!!

my BFF

Arini seperti biase la kan, rutin kami b'mula.  Ade aje bende yang nak d cakapkan.  Tengah2 borak tu die leh tanye, 'weh ko tengok tak Rafidah yang t'baru, sejak couple ngan Mamat trus brubah'.  T'kejut gak dengar nye.  Rafidah mane la yang kawan aku ni maksud kan.  Rupenye Fida yang b'lakon dalam cite Kasih Alia tu.  Gaya cakap cam kawan2 kitorang je kan.  Padahal orang tu artis kot.hehehe...  Trus la aku m'google search BeautifulNara seperti yang d suggest kan kawan aku sorang ni.  Memang t'kejut la tengok nye.  Brubah abis.  Dah pandai pakai tudung ala Dato' Siti.  And yang buat lagi t'kejut ade 1 pic ni nampak rambut Fida.  Astaghfirullah...  Mintak d jauhkan la aku dari buat bende2 cam tu.  Memang aku buat pun.  Tapi jangan la sampai t'sebar kat internet lak.  Kadang2 dunia kalo t'lampau canggih pun susah gak kan.  Cam aku orang bese2 ni, t'sebar gambar cam tu takde la orang kesah sangat.  Tapi sebab Fida tu kan selebriti, b'tudung lak tu.  Skali kua pic cam tu abis jadi bahan.  Kesian...  K la...  Nak sambung chating.  Bye...

p/s:  Sape2 nak tengok pic Fida g la search kat BeautyNara tu...

No comments:

Post a Comment