Thursday 8 November 2012

SURPRISE!!!!!

As-Salam...

Ikutkan hati ni tengah panas membara tahap mahabrata.  Memang dasar tak sedar diri, tak sedar diuntung, selfish.  Ape lagi aku nak letak pangkat kat die.  Pendek kate memang cam !@#$%.  Astaghfirullah...  Ape ni maki-maki orang sampai camni skali.  Relax...relax...Istighfar banyak-banyak.  Ok dah tarik nafas dalam-dalam dah.  Now malas nak pikir pasal orang yang menyakitkan hati ni.  Skang nak cite yang best-best jek.

Cam bese everyday memang posmen akan hantar surat or parcel ke ofis from HQ.  So hari ni pun ade gak la.  Tapi yang pelik bin ajaibnya ade parcel kecik and name penerima is Nor Kasuma, means aku la tu.  Memang pelik sungguh sebab aku mane ade order barang online.  Dah lame kot tak beli tudung or baju online.

So punye la excited nak tau ape isi kat dalam and sape yang hantar parcel ni kat aku.  Dalam pada excited tu ade gak rase takut.  Mane tau orang letak bom ke kat dalam kan.  Memang berdebar-debar mase bukak tu.  Skali bukak tadaaaaaaaaa....


Kotak casio...  So aku tau la ape isi kat dalam and sape yang bagi.  Memang betul-betul surprise and aku sangat-sangat suke dapat jam yang aku nak ni.  Biar la orang nak kate jam ni biasa je.  Tapi bagi aku sangat-sangat luarbiasa.


Thanks a lot pada yang bagi jam ni.  You know who you are.  Aicewah..  Sah kembang kuncup bile baca entry ni.  Serius thanks sangat-sangat and I love this watch so much.

No comments:

Post a Comment