Thursday 24 November 2011

SUFFER

As-Salam,

Entry title suffer wat aku tiba2 tringat lak name customer yang penah aku jumpe mase aku check proposal form long2 time ago.  Bahagia Kumari.hehehe...  Mase tengok name ni cam pelik sungguh.  Camne la leh letak name camtu.  And FYI, orang ni bukan India tau, tapi Melayu.  Aku and Sopi mula menggerakkan otak b'pikir secara kritis and kreatif camne parents customer tu leh letak name tu untuk anak die.  Agak nye derita pergi lepas lahirkan anak tu kot kan.  Deritaku pergi,  Bahagia Kumari.  Sangat klasik name tu.hehehe..

Sebenarnye bukan la nak cite pasal customer tu.  Tapi nak cite pasal aku yang bakal menghabiskan hari2 derita aku keje sorang2 selama 2 minggu b'turut2 arini.  Sopi will be back tomorrow.  Hope everything goes well today and cepat la mase b'lalu.  Dah tak sanggup rase nye keje sorang2.  Wahai la masa.  Cepat la kau gerak melangkah ke ari esok.  Tak sabar rase nye aku nak bertemu dengan esok ari.

No comments:

Post a Comment