Monday 16 July 2012

CRAVING FOR MEATBALL

As-Salam..

Last week company wat Corporate Social Responsibility Programme kat Sepang.  Gi menanam pokok bakau kat Sungai Kecil, Sepang.  Pasal tu nant kite update kat next entry ek.  Sebab aku tak banyak gamba during the program.  So kene tunggu gamba dari kawan-kawan yang laen.  Di sebabkan program tu tak la lame sangat, aku pun decide stay kat KL sampai Ahad dengan Ija.

Everytime ade pluang datang KL, mesti nak ke IKEA hunting for this awesome meatball.  Sape tak knal dengan meatball IKEA.  Sebut je IKEA sume meleleh tringat meatball kat sane.  Wah betapa sedap nye meatball tu sampai taip pun dah meleleh air liur ni.  Ceh tipu je tu.


Tengok la...betapa mewah nye meatball ni.  Sos yang pekat, fries yang lembut and tak keras.  Sape tak teruja bile tengok meatball ni.  Tambah-tambah orang cam aku yang suke sangat ngan daging.  Ija thanks a lot sebab bawak aku kat sini.  Ipoh takde meatball yang awesome cam kat IKEA ni.  Kalo tak aku tak heran sangat la and tak la paksa ko bawak aku kat sini.hehehe...


Ija plak nak makan fish and chip.  Ok la rase die tapi aku memang tak suke sangat fish and chip.  Part aku just abis separuh je.  Tak mampu aku nak abis kan sume.


Mane tak nye.  Tengok je la meja kitorang ni.  Bukan takat fish and chip and meatball je.  Sume bende kat sane kitorang nak makan.  Nampak chocolate kek nak..  Nampak chicken wing nak..  Padahal makan 2 orang je.  Bak kate Ija,  bukan slalu datang sini.  So rase la sume nye sikit-sikit.


Muka happy kami lepas kekenyangan.  Everything was awesome here.  Takde yang tak sedap.  Tak tau la sebab kitorang ni memang kaki makan so sume rase sedap.  Eh tak jugak.  Kalo tak sedap memang kitorang akan cakap tak sedap and takkan datang lagi.

Perut dah kenyang, badan pun dah penat.  Hajat nak ke Uptown pun t'paksa la cancel sebab dah tak mampu dah nak b'jalan.  Bye meatball...  Till we meet again later.





No comments:

Post a Comment