Thursday 6 December 2012

FENOMENA DURIAN CREPE

As-Salam...

Gile la skang ni sume dok sembang pasal durian crepe.  Hebat sangat ke rase nye sampai gi mane-mane orang dok bercakap pasal tu je.  Memang tringin sangat nak rase.  Tapi disebabkan kat Ipoh tak nampak lagi sape-sape yang jual so terpaksa la pendam hasrat nak makan durian crepe tu.  Skali sepupu kepada kakak ipar tagged gambar durian crepe.  Die ni jual kek.  Kek yang die jual memang sedap.  And now die nak bagitau yang die dah ade buat durian crepe.  So dapat la aku mrase akhirnya.


Bagi aku durian crepe ni biasa je.  Fresh durian is the best.  Tapi tak tau la kalo-kalo aku lom kene yang betul-betul best.  Kalo ade yang nak suh aku try yang betul-betul best bak la mai sini.

Kepada sape-sape yang duduk area Ipoh and yang berdekatan, nak try durian crepe leh la roger aku.  Nanti aku bagitau Kak Ila suruh die buatkan.  Harga RM10 untuk 4 ketul.  Tapi durian crepe Kak Ila besar-besar.  Puas makan.  So sila la jangan malu-malu.

No comments:

Post a Comment