Thursday 6 December 2012

MAJLIS NIKAH AND SANDING KERI

As-Salam...

Keri dah nak kawin!!!  Keri ni kire anak buah aku tapi umur sebaya.  Dia ni anak kepada  arwah sepupu aku.  FYI sepupu aku sume umur besar-besar dari aku sampaikan nak-anak dorang umur lebih kurang aku.  So takde makna la nak panggil aku maksu kan.

Keri nikah hari Sabtu pagi.  Majlis nikah wat kat rumah pengantin perempuan kat Andalas.



Majlis sandingnye buat hari Ahad kat dewan ape name tah.  Tapi dewan tu betul-betul belakang Aeon Bukit Tinggi.  So senang la nak cari sebab landmark memang orang tau kat mane kan.  Memang pas majlis kitorang trus serbu ke sana la.hehehe...






Trase kemeriahannye sebab dapat berkumpul dengan family.  Memang rase happening la kalo dapat kumpul semua especially family mak aku and family mak nyah.  Dua family ni memang rapat and happening.  To Keri moga bahagia ke akhirnya.  Aaminnnn...

No comments:

Post a Comment