Tuesday 10 December 2013

SURPRISE BDAY PARTY KAK AS

As-Salam...

Ingat semalam nak trus up 3 entry skali gus. Tapi tak sempat la plak. So kite sambung hari ni. Tengah ade mood nak mengupdate ni jangan di tegur. Kang terus terbior je cite-cite aku dalam draft.

Lepas jalan-jalan ke Pasir Salak esoknye tak ke mana dah. Itu pun abah dok perli tanya hari ni tak ke mana ke.hehehe.. Cume lepas lunch and Zuhur kitorang gi pekan jap. Aku nak potong rambut. Kaklin pun same nak potong rambut. Rambut aku dah teruk sangat rosak bahagian bawah. Even pakai tudung rambut tetap kene jaga.

Rambut masing-masing dah cantik trus balik rumah. Hari tu memang takde pape plan pun. Kire hari ni relax je la. Tapi elok je sampai rumah Acu pun sampai. Mintak tolong aku gi beli sate, kek and belon. pastu die suh aku bagi duit kat Kakyang suh goreng bihun. Die nak wat surprise birthday kat Kak Ask. So sweet abang aku ni. Nampak cam ganas-ganas tak romantik. Tapi jiwang gak die.hehehe..

Aku, Kaklin and Linda kuar balik gi beli barang-barang. Lepas magrib sume dah ade kat rumah kecuali Acu je. Die kate dalam 9.30 sampai dengan Kak Ask. Dengar je bunyi kete Acu trus get ready depan pintu sebab nak baling tepung kat Kak Ask. Tapi mase baling tepung ni takde sape pun record video even amik gamba. Gamba ni je yang ade.



Bukan maen lagi celebration birthday Kak Ask. Siap ade belon-belon lagi. This is requested by her husband ok! Disuruhnye jugak cari belon. So cari la jugak dalam mase beberapa minit yang ade tu. Ate plan nye pun dah la last minit.

Ape-ape pun aku doakan moga kakak ipar aku dan abang aku bahagia dengan anak-anak sampai ke syurga. Aamiin...


Last but not least, gamba birthday girl yang lahir bulan November. 


No comments:

Post a Comment