Sunday 26 January 2014

CELEBRATION BIRTDAY BULAN 1

As-Salam...

Konon aritu nak abiskan sume story kejadian ari Sabtu lepas kan. Tapi tak abis gak ceritanye. Tak larat dah aku nak mengarang ayat. Sory sangat-sangat and meh aku update cerita yang seterusnya arini.

Tak banyak pun ceritanya. Juz nak bagitau mase ari yang same, malam tu kitorang ade la buat sikit majlis tahlil, solat jemaah and bacaan yasin. Tak panggil sape-sape pun. Juz kami anak beranak je.





Malangnye malam tu aku tak leh nak join sume tu sebab aku tengah cuti. Sronok tengok sume jemaah same-same. Bukan senang nak dapat pluang jemaah same-same. Tapi tak pe la. Bukan rezeki aku.

Lepas solat isyak, siap-siap untuk makan malam. Malam takde masak pape pun. Juz makan lauk siang tadi je. Tambahan cume ade satay and kek birthday. Malam tu majlis penutup ade wat sambutan birthday yang lahir on Januari. Ade 5 orang yang lahir bulan Januari, Nadira, Bboy, Abgcik, Aswad and Arin.



Dua-dua kek tu memang sedap. Satu kek red velvet cheese and satu lagi kek pelangi. Dah la dalam rumah ni kebanyakkannye memang suka makan kek. Memang laku la kek malam tu. Elok pun tak membazir. Sambil makan sambil borak. Sampai la sume dah tak lalu nak makan.

It such a blessing to be surrounded by family who love you no matter what. Semoga Allah memberkati dan merahmati kami sekeluarga. Aamiin...

No comments:

Post a Comment