Tuesday 21 January 2014

MENGGILA SEFAMILY

As-Salam...

Arini kalo bole aku nak abis kan cerita pasal aktiviti minggu lepas. Walaupun juz 1 ari punya aktiviti tapi pack sampai aku kene wat 2 3 entry untuk cerita 1 hari ni. Ok la tu kan. Banyak sikit cerita kat dalam blog aku ni.hahaha...

Lepas makan and dah kemas pinggan mangkuk, sume buat hal masing-masing. Ade yang lepak kat luar, ade yang lepak kat dalam tengok tv, abang aku and anak sdare aku layan kawan-kawan dorang yang datang, budak-budak plak berlari-lari maen kat luar.

Kami-kami yang laen ape lagi ajak le ramai-ramai yang laen bergamba sakan depan rumah. Yang bestnye sume sporting plak tu. Dah la bergambo kat luar rumah kot. Pastu buat aksi yang gila-gila. Memang havoc dapat family yang sporting camni. So korang layan kan je la beberapa keping gamba ni ek.






No comments:

Post a Comment