Tuesday 28 January 2014

EL NEGRA DELI+STUDIO

As-Salam...

Semalam lepas keje lepak dengan Syue kat El Negra Deli+Studio. Dari aritu Shajar pun dah ade ajak lepak sini. Tapi mase tu dah lewat malam. So kebetulan semalam masing-masing stress dengan keje so nak meringankan kepala tu yang kitorang lepak kat sini.

Ape yang best kat sini? So far yang best nye kat sini deco kedai nye la. Aku suke kedai yang deco camni. Design simple and cozy je. Kalo tengok design kat dalam ni mostly pakai barang-barang recycle and barang-barang yang rare. Pasang plak lagu yang memang kene dengan kepala. Memang layan.




Food plak tak tau la aku nak komen camne. Sebab aku baru first time datang. Mase tu aku kenyang juz order orange juice dengan tuna sandwich. Syue plak order spagetti alfredo bolo dengan air ape tak ingat name nye. Tapi air nye cam ribena dalam ade buah longan. Kesimpulan yang aku leh buat, kebanyakkan food kat sini all western. Next time aku akan datang lagi sebab nak rase food yang laen plak.




Sementara makan and sembang sempat la snap beberapa keping gambar. So layan kan je la ek.




So pada sape-sape yang nak datang lepak santai and makan-makan bole la datang sini. Korang google search alamat die. Yang pasti kedai ni betul-betul tepi trafik lite dari Super Kinta. Orang Ipoh tau la kat mane. Depan kedai ni ade pet shop.




No comments:

Post a Comment