Monday 21 July 2014

IFTAR KELAM KABUT

As-Salam...

Tajuk kelakor plak aku rase. Ate aku pun dah tak tau nak letak tajuk ape. So ni yang aku rase sesuai dengan entry kali ni.

Kisahnya camni. Last Friday aku balik keje macam biasa la. Masak nasi and bancuh air teh o, then tunggu abah bawak lauk dari masjid. For your info aku kalo keje memang tak masak. Lebih kurang pukul 7 Nyah kol ajak buka luar sebab katenye nak hantar Nyah Li dialisis masuk pukul 8. Memang kelam kabut. Pukul 7 baru nak bagitau. Abah plak mase tu belom balik lagi. Abah sampai uma dalam 7.15 trus suruh abah tukar baju sebab Nyah ajak buka kat luar.

Dah la dengan tak booking mane-mane kedai makan. Konon maen redah je. Memang sume fully booked la. Kitorang mase tu masing-masing berbuka dalam kereta sementara cari kedai makan yang available. Last-last decide makan kat Restoran Nasi Ayam Hainan je. Tu pun mase tu dah penuh. Dah alang-alang pukul 8 kan, tunggu je la sebab sure jap lagi ade yang dah setel makan. Dapat je table trus order and sementara tu gi Magrib dulu.

Tapi ok la jugak kitorang makan lewat sikit. Perut tak terkejut and boleh makan dengan relax sebab dah siap Magrib.




Ni je gambar yang sempat aku snap. Gambar makanan takde. Dah lapar kate.hehehe... K la. Tu je nak cerita. Bye.

No comments:

Post a Comment