Tuesday 8 January 2013

BORONG T-SHIRT

As-Salam...

Hari tu teman Ana gi cari tali pinggang kat FOS. Katenye takde tali pinggang sampai terpaksa ikat guna riben. Bujet stylo la. Padahal sebab memang takde tali pinggang. Tu yang guna je ape ade.hehehe..

Mase tu aku pun rembat 1 tali pinggang sebab nak pakai ngan dress yang aku beli kat thepoplook. Eh tak bagitau lagi kat sini ek. Ala lupe plak nak cite kat sini. Nanti aku update entry pasal dress tu ek.

Sambil-sambil belek tali pinggang sempat gak belek-belek baju. Terpandang la something yang menarik. Promotion beli 3 helai t-shirt dengan harga RM45. Wah menarik kan?? Tapi mase tu duit tak berapa nak ramai. So tengok je la dengan rase kecewa.

Nak jadi cerita. Hari ni alhamdulillah rezeki datang. So tringat la balik kat t-shirt FOS. Balik je keje trus drive gi FOS. Kang kalo tak gi beli mau abis gitu je duit aku.

Now rase puas ati dapat beli t-shirt yang aku nak sangat tu. Memang la it just a t-shirt. Murah plak tu. Tapi nak wat camne. Kalo kaki shopping takkan kesah sume tu. Asal dapat membeli.hahaha...

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment