Monday 28 January 2013

SUNDAY AND BESTIES


As-Salam...

Sunday yang aku rase cam Saturday sebab Friday aku cuti. So sedikit confius dengan hari di situ. Routine kalo cuti-cuti dok umah cam biasa la pagi-pagi menyapu and mengemop lantai. Tapi sebab aku dah mop lantai on Thursday so rase nye tak yah mop lagi cukup skadar sapu je.

Siap sapu lantai, sidai kaen trase rajin plak nak memasak. Mak tak brape sehat and die plak tringin nak makan bubur cacar and gulai pisang. Bahan-bahan dah beli tinggal masak je belom. Aku bukan pandai sangat masak. So mak bagi arahan dari depan sebab mak dah tak leh nak bangun and berjalan sangat.




Tengah hari Shajar pick up ajak teman gi knuri kawin classmate die. Memandangkan aku pun tak wat pape kan. So follow je la. Lagi pun petang tu nak trus lepak-lepak ngan Ija. Syu tak dapat join sebab sebok pindah rumah. Last-last kitorang decide gi lepak rumah baru Syu je la. Leh tengok rumah baru die sambil lepak-lepak ngan besties.





Sebelom balik kitorang gi polo jap makan laksa and cendol. Kalo lepak ngan besties tak sah kalo tak lepak sini. Dah cam tempat wajib plak. Hurm sronok skali skala dapat lepak ngan besties. Harap nanti dapat lepak lagi. Sayang and rindu sangat kat korang.

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment