Monday 14 January 2013

KO INGAT SHAH ALAM JE KE ADE ICITY??


As-Salam....

Wah bukan maen kerek lagi kan tajuk entry aku. Cube bayangkan aku dok bercakap sambil cekak pinggang, mata siap terjegil besar and goyang-goyang kepala. Betul-betul poyo gile and sah sume orang menyampah ngan aku.hahaha.. Peduli ape aku. Serius kot. Orang-orang Shah Alam tak leh nak kate tempat dorang je ade pokok lampu-lampu. Kat tempat aku pun ade tau. Ipoh mali talak sombong wa cakap sama lu.



Ikutkan arini badan penat gile. Tak penah rase penat camni skali. Tapi sebab tak nak cite aku ni basi, so baek kite update skang. Pas sesi makan-makan capati kat rumah Wati, kitorang trus gerak ke Kinta Riverfront. Slalu dok lalu sambil lambai-lambai tangan je. So kali ni kitorang nak la mrasa lepak kat situ plak. Tengok cam happening. Mane tak nye, dengan pokok lampu-lampu, jambatan berlampu, riverwalk. Tambah plak ade hotel yang gempak kat situ. Kan menarik.

Fuh berpeluh-peluh jalan sepanjang sungai. Dah jalan side sini seberang ke side sane plak. Terbakar lemak-lemak makan capati tadi. Tiap-tiap tempat kitorang stop snap gamba. Bujet retis sangat.


Conclusion, lepak sini memang best. Bakal jadi tempat happening. Skang ni lom 100% siap. Kedai-kedai kat situ lom siap and beroperasi sepenuh nya. Dah siap nanti mesti best. So pada sape-sape yang belom datang gi la try.





Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment