Friday 4 April 2014

SURPRISE!!!!!

As-Salam...

Mood surprise gile skang ni. Tak sangka bos nak celebrate birthday aku. Actually birthday aku next week 8/4/2014. Tapi bos celebrate advance sebab next week aku cuti.

Memang tak sangka la bos beli kek and siap nyanyi dengan ejen-ejen laen. First time kot celebrate kat ofis. Tibe-tibe die bukak kotak kek. Mula-mula aku wat bodoh je. Then Sopi dah sengeh-sengeh. Aku tanye la kat bos kek sape trus kene sound. Bos kate sedeh beli untuk aku tapi aku pura-pura tak tau.hahahaha... Mane la aku tau. Kot-kot die beli untuk orang laen ke, untuk ejen ke kan. Aku ni staff die je. Tapi sumpah rase malu and happy gak la.


Thanx a lot bos. Tahun depan celebrate la lagi.hehehehe... Moga tahun ni lebih baek dari tahun sebelum and semoga ape yang aku hajati di makbulkan Allah. Aamiin....


Yang depan skali pakai baju merah tu la bos aku. Memang best bos aku ni. Die takde la cam bos laen goyang kaki je. Kalo ade customer yang kitorang tak leh handle nanti die tolong handle. Sebelah kanan aku tu actually Regional Manager, kire bos kepada bos aku. Wah rase bertuah kali ni bos-bos celebrate my birthday.

Last but not least selfie dengan kek tapi ade gak yang nak menyebok.hehehe...




No comments:

Post a Comment