Wednesday 2 April 2014

ZOMBI KILANG BISKUT

As-Salam...

Cerita ni kesinambungan dari movie Hantu Kak Limah Balik Rumah. Tapi kisah yang laen la plak. Excited nak nengok sebab HKLBR memang klakar tahap gile. So aku assume ZKB pun klakar jugak. 

Kebetulan plak Mena balik dari Sarawak sempena cuti skolah so skali harung ajak dating dengan BFF and tengok movie same. Tapi malangnye yang ade aku and Wati je. Tak kesah la janji ade la small gathering dengan BFF bile Mena balik.

Balik je keje trus amik Mena and shoot ke Aeon Station 18 nak beli tiket. Takut kang abis plak yang pukul 745. Malas nak tengok yang kul 10. Lewat sangat. Wati kemudian datang sniri sebab die balik rumah dulu.

Ade mase jalan-jalan jap gi beli barang and cuci mata. Magrib dulu then baru masuk hall.

Bagi aku ZKB tak klakar cam HKLBR. Ade certain part je yang klakar. Yang banyaknye part merepek. Kalo HKLBR memang buat aku non stop gelak, tapi ZKB aku sempat la menguap kejap.



Depends pada citarasa masing-masing la. Mungkin certain people cakap cerita ni best, and certain people cakap tak best. Tapi aku dah jalankan tanggungjawap support cerita melayu dengan menonton kat wayang. Tak kesah la best ke tak. Kalo ko tak tengok then camne ko nak tau cite tu best ke tak best ke. So support la filem tempatan. Kalo cite omputih tu biaq pi la ko nak tnegok cd pun.

No comments:

Post a Comment